-
Køfkøf-sukkabrändin lanseeraus
Køfkøf Finland, Helsinki
I love me -messuilla tehdyn lanseerauksen tavoitteena oli saada brändille lisää näkyvyyttä maanlaajuisesti sekä enemmän kasvokkaisia kohtaamisia jälleenmyyjien ja asiakkaiden kanssa. Køfkøf osallistui messuilla ensi kertaa järjestettyyn kilpailuun ”Muodin ystävän Sami Sykön valinnat”, jonka Vuoden yllättäjä -sarjan yritys voitti. Voiton myötä tuotteet näkyivät MTV3-kanavan aamuohjelmassa, jolloin nettimyynti räjähti kasvuun ja messuosastolla kävi kuhina.
-
Muru Babyn vauvojen ravintola
Folk Finland, Helsinki
Kokki Henri Alénin luoma vauvanruokamerkki Muru Baby valmistaa tuotteensa laadukkaat raaka-aineet ja maku edellä, turvallisuutta unohtamatta. Muru Baby loi vauvoille oman fine dining -ravintolan, jossa tarjolla oli heidän tuotteistaan Alénin rakentama menu. Kolme päivää kauppakeskus Redissä avoinna ollut ravintola myi loppuun neljässä tunnissa ja saavutti suuren medianäkyvyyden nollan euron mediabudjetilla.
-
Pikku-Finlandian lanseeraus
Finlandia Talo oy, Helsinki
Pikku-Finlandia on nopealla aikataululla innovoitu uudenlainen tapahtumakeskus Töölönlahden rannalla, Finlandia-talon remontin väistötila. Lanseerauksessa rakennus sekä sen toiminta herätti runsaasti median huomiota. Onnistunut lanseeraus ei kuitenkaan ole vain yhden media- tai lanseeraustilaisuuden ansiota vaan pitkäjänteistä työtä, joka on varmistanut kiinnostuksen säilymisen ja liiketoiminnan menestyksen jatkumisen.