Tapahtumat osana strategiaa 2024

  • iLOQ

    Tapahtumakumppani NJ Production

    Lukitusjärjestelmiä tarjoava iLOQ järjestää vuosittain tapahtumia eri kohdeyleisöille – asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen, tavarantoimittajilleen ja henkilöstölleen. Vaikuttavuuden maksimoimiseksi, liiketoimintatavoitteiden tukemiseksi ja hiilijalanjäljen pienentämiseksi yrityksen vuosittaiset tapahtumasarjat ja investoinnit yhdistettiin yhdeksi tehokkaaksi kulttuuri- ja brändikokemusviikoksi nimeltä iLOQ20 – Life made limitless, joka järjestettiin Oulussa.

  • Posti

    Tapahtumakumppani Wolttigroup

    Postin tapahtumastrategiana on tavata kaikista tärkeimpien ja vaikuttavimpien asiakkaiden päätöksentekijöitä. Sitä varten Helsingin Scandic Hubissa järjestetty Posti Sustainable Business Summit toi suomalaiset huippujohtajat yhteen keskustelemaan vastuullisuudesta. Samanaikaisesti järjestetyllä virtuaalitapahtumalla puhuteltiin isompaa kohderyhmää. Postin johto tavoitti haluamansa päättäjät ja pääsi keskustelemaan teemoista, joiden kautta yrityksellä on mahdollisuus muuttua logistiikkatoimittajasta asiakkaan strategiseksi kumppaniksi.

  • Veho

    Tapahtumakumppani Lataamo Group

    Tapahtumat ovat Veholle strategisesti keskeisessä roolissa yrityksen pitkäaikaisten asiakas- ja työntekijäsuhteiden kannalta. Keskeisin tavoite on tarjota ylivertainen asiakaskokemus kaikissa kanavissa ja jokaisessa kohtaamisessa. Veho toteutti vuonna 2023 merkittäviä tapahtumia, kuten eTalk-kiertueen sähköisen liikkuvuuden teemoilla ja Olarin myymälän uudistetut avajaiset sekä loi herättäviä kohtaamisia Kauppalehti Gaalassa ja Power Truck Show’ssa.

Jaa tämä artikkeli

TILAA LEHTI

Evento
Kohtaamisia ja tukea kasvuun tapahtumien tekijöille ja toimistoille.

Tilaa Evento
Aromi
Inspiraatiota ja hyötyä ruuan ja juoman ammattilaisille.

Tilaa Aromi
Shaker
Ideoita ja tarinoita tiskin takaa anniskelualan ammattilaisille.

Tilaa Shaker