-
Petri Hollmén, puheenjohtaja
Toimitusjohtaja, Lyyti
Mitä työhöni kuuluu: Yrityksen johtaminen ja tuotteemme tulevaisuudesta sekä myynnistä vastaaminen. Sparraan asiakkaitamme tekemään entistä parempaa tapahtumamarkkinointia ja mittaamaan tuloksia.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Toivon, että kilpailutöissä tuomaristolle avataan, miksi tapahtuma tehtiin, mitä kokonaisuuteen kuului – esimerkiksi markkinointikampanja – ja kuinka sekä miksi tapahtuma onnistui.
-
Sinikka Alanne
Kuluttajaliiketoiminnan markkinointijohtaja, DNA
Mitä työhöni kuuluu: Vastaan tiimini kanssa DNA:n kuluttajaliiketoiminnan lyhyen ja pitkän tähtäimen tavoitteita toteuttavan markkinoinnin suunnittelusta, implementoinnista, analytiikasta ja kehittämisestä.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Onnistunut tapahtuma jättää vahvan muistijäljen ja luo positiivista kuvaa brändistä. Olennaista ovat selkeät tavoitteet ja kirkas kohderyhmä, jolle tapahtuma tuotetaan, sekä vaikuttava sisältö ja brändin mukainen, erottuva toteutus.
-
Sanna Forsström
Brändi ja tapahtumat -yksikön päällikkö, Helsingin kaupunki
Mitä työhöni kuuluu: Vastaan Helsingin brändin ja tapahtumallisuuden kehitystyöstä kaupunkilaajuisesti yhdessä tiimini kanssa.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Tärkeintä on se, miten kokonaisuuden tavoitteet, tulokset ja itse ratkaisu on onnistuttu kohderyhmän tarpeen näkökulmasta paketoimaan kiinnostavaksi tapahtumakokonaisuudeksi.
-
Heli Hajda-Kähkönen
Tapahtumatuotannon opettaja, Haaga-Helia AMK
Mitä työhöni kuuluu: Opetan tapahtumatuotantoa ja tapahtumien johtamista sekä yleisesti johtamista, coachausta ja työyhteisötaitoja.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Menestyvä kisatyö jättää positiivisen muistijäljen, joka läikäyttää tunteita ja ilahduttaa toimivuudellaan, turvallisuudellaan ja taitavasti koostetulla kokonaisuudellaan.
-
Anu Igoni
Luova johtaja, Bob the Robot
Mitä työhöni kuuluu: Teen työtä luovan strategian ja siitä johdettujen toimenpiteiden parissa. Johdan luovia tiimejä, sparraan ja osallistun suunnitteluun. Vastaan asiakkailleni luovan työn tasosta ja oikeellisuudessa.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Kilpailutyössä tärkeintä ovat tulokset ja laatu, joka vie tapahtuma-alaa eteenpäin. ’Ihan kiva’ on kirosana.
-
Sami Kerman
Toimitusjohtaja, Tapahtumateollisuus ry
Mitä työhöni kuuluu: Tärkeimmät tehtäväni ovat tapahtuma-alan edunvalvonta ja alan kehityksen tukeminen. Tapahtumateollisuus tukee myös alan yhteenkuuluvuutta ja rakentaa alan puolesta yhteistyötä päättäjien, viranomaisten, kaupunkien ja toisten toimialojen suuntaan.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Kun kilpailutyöstä välittyy se, että tapahtuma on tehty ammattiylpeydellä ja ammattitaidolla, luovuutta ja periksiantamattomuutta osoittaen, menestysresepti on valmis.
-
Taru Nyholm
Viestintäpäällikkö, Suomen Palloliitto
Mitä työhöni kuuluu: Vastaan Palloliiton, maajoukkueiden ja Palloliiton pääsarjojen viestinnän kokonaisuudesta. Työhöni kuuluu laaja-alaisesti organisaatioviestintää, tapahtuma- ja kampanjaviestintää, kilpailuviestintää ja perinteistä tiedottamista.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Tärkeintä on luoda yleisölle kokemus. Kokemus syntyy, kun tapahtuman seurauksena jokin muuttuu: syntyy tunne, ajattelua ja ehkä jopa oivallus!
-
Christian Saukkola
Luova päällikkö, Lidl
Mitä työhöni kuuluu: Tehtäviini kuuluu yli 15 vuoden kokemuksella markkinoinnin alalta Lidlin kokonaisvaltaisen brändistrategian valvonta sekä esimerkiksi markkinointikampanjoiden vetovastuu ja tv-tuotannot.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Voittajatyössä korostuvat vahva näkemys, tuloksellisuus ja selkeästi esitetyt keinot, miten tavoitteet on pyritty saavuttamaan sekä miten tässä onnistuttiin.