-
Petri Hollmén, puheenjohtaja
Toimitusjohtaja, Lyyti
Mitä työhöni kuuluu: Yrityksen johtaminen ja tuotteemme tulevaisuudesta sekä myynnistä vastaaminen. Sparraan asiakkaitamme tekemään entistä parempaa tapahtumamarkkinointia ja mittaamaan tuloksia.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Toivon, että kilpailutöissä tuomaristolle avataan, miksi tapahtuma tehtiin, mitä kokonaisuuteen kuului – esimerkiksi markkinointikampanja – ja kuinka sekä miksi tapahtuma onnistui.
-
Teemu Balk
Liiketoimintajohtaja, Securitas Events oy
Mitä työhöni kuuluu: Vastuullisen projektiliiketoiminnan johtaminen maatasolla Suomessa, strategiamme mukaisesti. Vien eteenpäin muutosta kohti paremmin verkostoitunutta ja tehokkaammin viestivää yrityskulttuuria.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Haluan nähdä tapahtuma-alan elinkeinon kehittyvän tunnistetuksi ja arvostetuksi teollisuuden alaksi Suomessa. Liiketoimintalähtöiset innovaatiot, moniulotteinen arvo, vaikuttavuus, vastuullisuus, sitoutuneisuus ja kannattavuus ansaitsevat huomiota.
-
Heli Hajda-Kähkönen
Tapahtumatuotannon opettaja, Haaga-Helia AMK
Mitä työhöni kuuluu: Opetan tapahtumatuotantoa ja tapahtumien johtamista sekä yleisesti johtamista, coachausta ja työyhteisötaitoja.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Menestyvä kisatyö jättää positiivisen muistijäljen, joka läikäyttää tunteita ja ilahduttaa toimivuudellaan, turvallisuudellaan ja taitavasti koostetulla kokonaisuudellaan.
-
Veera Hämäläinen
Viestintäjohtaja, Lahden kaupunki
Mitä työhöni kuuluu: Vastaan Lahden kaupungin viestinnästä ja brändistä. Haluan vahvistaa Lahden vetovoimaa ja saada asukkaat ja kaupungissa vierailevat viihtymään yhä paremmin.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Oivaltava, erilainen, rohkea, tunteisiin vetoava kisatyö, joka vahvistaa järjestäjän brändiä tai tuottaa muun halutun tuloksen tavoitellussa kohderyhmässä.
-
Sami Kerman
Toimitusjohtaja, Tapahtumateollisuus ry
Mitä työhöni kuuluu: Tärkeimmät tehtäväni ovat tapahtuma-alan edunvalvonta ja alan kehityksen tukeminen. Tapahtumateollisuus tukee myös alan yhteenkuuluvuutta ja rakentaa alan puolesta yhteistyötä päättäjien, viranomaisten, kaupunkien ja toisten toimialojen suuntaan.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Kilpailutyöstä välittyy se, että tapahtuma on tehty ammattiylpeydellä ja ammattitaidolla, luovuutta ja periksiantamattomuutta osoittaen.
-
Päivi Munther
Tapahtumapäällikkö, Helsingin kaupunki
Mitä työhöni kuuluu: Työhöni kuuluu Helsingin tapahtumallisuuden kehittäminen yhteistyössä eri kaupungin toimialojen ja eri sidosryhmien kanssa.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Sen tulee herättää tunteita ja ajatuksia! Onnistunut tapahtumakokonaisuus rakennetaan osa-alueista, joiden kaikkien pitää olla ammattitaidolla rakennettuja ja toteutettuja; tavoitteet, sisältö, tuotanto, kohderyhmä ja luovat ratkaisut näkyvät ja tuntuvat lopputuloksessa.
-
Betty Mwiinga
Customer Inspirations Manager, Kespro
Mitä työhöni kuuluu: Markkinointistrategioiden kehittäminen asiakasinspiraation lisäämiseksi Kespron tapahtumakokonaisuudessa. Vastaan erilaisista tapahtumatoteutuksista, joiden tavoitteena on parantaa Kespron asiakaskokemusta ja lisätä brändin näkyvyyttä.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Erottautuva kokonaiskuva, joka pohjautuu selkeään ja houkuttelevaan ideaan. Kiinnitän huomiota tapahtuman tarkoitukseen, kohderyhmän ymmärtämiseen sekä siihen, minkälainen toteutussuunnitelma muodostettiin ja kuinka tämä onnistui.
-
Roope Sandberg
Art Director, Miltton
Mitä työhöni kuuluu: Olen luova suunnittelija ja suunnittelen tiimini kanssa mainontaa. Vastaan kampanjoiden visuaalisuudesta. Moderni mainonta ulottuu perinteisten kanavien lisäksi ansaitusta mediasta digitaalisiin kokemuksiin ja tapahtumiin.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Keskinkertaisuus on AI-aikakauden pahe. Vaikuttavuus syntyy siitä, kun asiat tehdään pieteetillä – ideasta toteutukseen.
-
Wilma Wallin
Area Marketing Manager, iLOQ oy
Mitä työhöni kuuluu: Osana iLOQin globaalia markkinointitiimiä vastaan markkinoinnista, strategisesta suunnittelusta ja brändin vahvistamisesta eri kanavissa. Työni keskiössä on vaikuttava markkinointi osana yrityksemme strategiaa.
Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Se on kohderyhmäänsä puhuttelevasti toteutettu ja tavoitteisiinsa nähden vaikuttava. Sen tulee herättää tunteita, olla selkeä ja erottua kilpailijoista. Pienet yksityiskohdat viimeistelevät kokonaisuuden ja tekevät hyvistä tapahtumista loistavia.
