Luetuimmat
Bisnes
Ura
Ihmiset
Tapahtumat
Keittiö
Juoma
Ravintolat ja baarit
Aromi
Shaker
Evento
PRO-palkinnot
Evento Awards
Skip to content
LinkedIn
Instagram
Facebook
Twitter
Kauppa
Kumppanihaku
Mediatiedot
Yhteystiedot
Haku
Bisnes
Ura
Ihmiset
Tapahtumat
Keittiö
Juoma
Ravintolat ja baarit
Aromi
Shaker
Evento
PRO-palkinnot
Evento Awards
Aromi
Shaker
Evento
PRO
Evento Awards
SUOSITTELEMME:
Ole askel asiakasta edellä ja ylitä odotukset, neuvoo baarimestari Anna Lakner: Asiakaspalvelijan tärkein ominaisuus on tilannetaju
SUOSITTELEMME:
5 salaista baarihelmeä Tukholmasta – paikallinen baarimestari paljastaa suosikkinsa
UUTTA : :
Liity Avecin Whatsapp-kanavalle! Kiinnostavimmat artikkelit ravintola- ja tapahtuma-aiheista
Hotellit
Ultraluksusta tarjoava helsinkiläinen loistohotelli vähentää henkilöstöä ja vaihtaa johtajaa
Tilaa Lehti
Inspiraatiota ja hyötyä ruuan ja juoman ammattilaisille.
Tilaa Aromi
Ideoita ja tarinoita tiskin takaa anniskelualan ammattilaisille.
Tilaa Shaker
Kohtaamisia ja tukea kasvuun tapahtumien tekijöille ja toimistoille.
Tilaa Evento
Luetuimmat
Asiakaskokemus
|
Turkulaisen ravintolan annos sai A.W. Yrjänän kyyneliin
Asiakaspalvelu
|
Ole askel asiakasta edellä ja ylitä odotukset, neuvoo baarimestari Anna Lakner: Asiakaspalvelijan tärkein ominaisuus on tilannetaju
Kolumni
|
Ammattilainen, vähennä kahvihävikkiä ja säästä rahaa näillä Jarkko Issukan neuvoilla
Kokkimaajoukkue
|
Olympiakultaa! Suomi onnistui suunnitelmassaan – kokkimaajoukkueen pomo tiivistää, mikä jättipottiin kantoi
Kolumni
|
Kim Heiniön kolumni: Ravintolakriitikoilta pääsy kielletty
Juttuvinkki
Lähetä juttuvinkki Avecille!
Tilaa uutiskirje
Aromi
- ruuan ja juoman ammattilaisille
Shaker
- anniskelualan ammattilaisille
Evento
- tapahtuma-alan ammattilaisille
} // Widget Backend public function form( $instance ) { if ( isset( $instance[ 'title' ] ) ) { $title = $instance[ 'title' ]; } else { $title = __( 'Liity Yhteisöön', 'avec_newsletters_domain' ); } // Widget admin form ?>
Otsikko:
Uusimmat
Asiakaspalvelu
|
Ole askel asiakasta edellä ja ylitä odotukset, neuvoo baarimestari Anna Lakner: Asiakaspalvelijan tärkein ominaisuus on tilannetaju
Asiakaskokemus
|
Turkulaisen ravintolan annos sai A.W. Yrjänän kyyneliin
Konsertit
|
Robbie Williams Suomeen – esiintyy Olympiastadionilla syyskuussa 2025
Brändäys
|
14 esimerkkiä Suomesta – näin ravintolan tai baarin nimi syntyy
Ravintolat
|
Remontti piinaa ravintoloita Helsingin Hakaniemessä – ”Työmiehet tulivat kysymään meiltä, että meinaammeko oikeasti jäädä tähän”