Luetuimmat
Bisnes
Ura
Ihmiset
Tapahtumat
Keittiö
Juoma
Ravintolat ja baarit
Aromi
Shaker
Evento
PRO-palkinnot
Evento Awards
Skip to content
LinkedIn
Instagram
Facebook
Kauppa
Kumppanihaku
Mediatiedot
Yhteystiedot
Haku
Bisnes
Ura
Ihmiset
Tapahtumat
Keittiö
Juoma
Ravintolat ja baarit
Aromi
Shaker
Evento
PRO-palkinnot
Evento Awards
Aromi
Shaker
Evento
PRO
Evento Awards
SUOSITTELEMME:
Suomen kiinnostavimmat baarit: Ammattilaisten tärpit kuuteen kaupunkiin
SUOSITTELEMME:
Hans Välimäki ajatteli tarjota aamiaista turisteille, mutta helsinkiläiset ottivat ravintolan omakseen – "kuin olisin Pariisissa"
Asiakaskokemus
Somalialaisruokaa rakastava muusikko Hassan Maikal haluaisi kokeilla myös kalakukkoa
Asiakaspalvelu
Ole askel asiakasta edellä ja ylitä odotukset, neuvoo baarimestari Anna Lakner: Asiakaspalvelijan tärkein ominaisuus on tilannetaju
Asiakaskokemus
Turkulaisen ravintolan annos sai A.W. Yrjänän kyyneliin
Asiakaskokemus
Asiakkaat kaipaavat nyt omalaatuista ja rohkeaa baariruokaa – huolella mietitty ruokatuote näkyy liikevaihdossa
Kolumni
Kolumni: Haarukka ja veitsi yllättivät asiakkaan – ravintolan tunnelmaan vaikuttaa tuhat asiaa
Asiakaskokemus
6 000 euron hotelliyö Helsingissä – tällaista on suomalainen ultraluksus
Tiskillä
On tavallista kanta-asiakkuutta – ja sitten on kokki, joka otti tatuoinnit Lenni-Kalle Taipaleen ruoka-ainerajoitteista: ”Aika hieno kunnianosoitus”
Asiakaskokemus
Kolme ravintola-ammattilaista kertoo, miten heillä kohdellaan kanta-asiakkaita – dataa voisi kerätä rohkeamminkin
Vaikuttaja
Tommy Myllymäen Aira sai toisen Michelin-tähden – ravintolan alku oli hankala
Pääkirjoitus
Pääkirjoitus: Baarissa juoma ei ole tärkein
Kahvilat
Parhaat vinkit vitriiniin, joka houkuttelee asiakkaita: ”Tämä asettelu on todettu myyväksi”
Asiakaskokemus
Kun asiakas valittaa, salamannopea ymmärrys ja tilannetaju palkitaan
Asiakaskokemus
Eteispalvelijan oivallus sai kiitollisen asiakkaan kyyneliin – asiakaskokemusta on mahdoton kopioida
Asiakaskokemus
Näin ylität asiakkaasi odotukset: 6 tärppiä tapahtumatekijälle
Asiakaskokemus
Lista, jolle on naurahdeltu ja tuhahdeltu – tapahtumakonkari Stuba Nikula tiivistää asiakasmotivaatiot nasakasti
Hinnoittelu
Dynaaminen hinnoittelu tasaa kysynnän vaihtelua ja kasvattaa liikevaihtoa – ”Pizzapäivä on edullisempi alkuviikosta”
Tilaa Lehti
Inspiraatiota ja hyötyä ruuan ja juoman ammattilaisille.
Tilaa Aromi
Ideoita ja tarinoita tiskin takaa anniskelualan ammattilaisille.
Tilaa Shaker
Kohtaamisia ja tukea kasvuun tapahtumien tekijöille ja toimistoille.
Tilaa Evento
Luetuimmat
Ilmiö
|
Hans Välimäki ajatteli tarjota aamiaista turisteille, mutta helsinkiläiset ottivat ravintolan omakseen – ”kuin olisin Pariisissa”
Viinibaarit
|
Viinibaarit valtasivat Helsingin lippakioskit – käy ainakin näissä
Uusi ravintola
|
Hans Välimäki avaa taas ravintolan: Espan uutuus haluaa sykkiä aamusta iltaan
Viinibaarit
|
Kuurnan ravintoloitsijoiden uusi viinibaari Klaava täydentää bistroklassikkoa
Michelin-tähdet
|
Pohjoismaiden Michelin-tähdet jaettiin – tässä ovat Suomen Michelin-ravintolat 2025
Juttuvinkki
Lähetä juttuvinkki Avecille!
Tilaa uutiskirje
Aromi
- ruuan ja juoman ammattilaisille
Shaker
- anniskelualan ammattilaisille
Evento
- tapahtuma-alan ammattilaisille
Otsikko:
Uusimmat
Viinibaarit
|
Kuurnan ravintoloitsijoiden uusi viinibaari Klaava täydentää bistroklassikkoa
Tapahtumatilat
|
Messukeskukseen 5 000 henkilön siirreltävät ja muunneltavat katsomot
Baarit
|
Suomen kiinnostavimmat baarit: Ammattilaisten tärpit kuuteen kaupunkiin
Viinibaarit
|
Viinibaarit valtasivat Helsingin lippakioskit – käy ainakin näissä
Ilmiö
|
Hans Välimäki ajatteli tarjota aamiaista turisteille, mutta helsinkiläiset ottivat ravintolan omakseen – ”kuin olisin Pariisissa”