Luetuimmat
Bisnes
Ura
Ihmiset
Tapahtumat
Keittiö
Juoma
Ravintolat ja baarit
Aromi
Shaker
Evento
PRO-palkinnot
Evento Awards
Skip to content
LinkedIn
Instagram
Facebook
Kauppa
Kumppanihaku
Mediatiedot
Yhteystiedot
Haku
Bisnes
Ura
Ihmiset
Tapahtumat
Keittiö
Juoma
Ravintolat ja baarit
Aromi
Shaker
Evento
PRO-palkinnot
Evento Awards
Aromi
Shaker
Evento
PRO
Evento Awards
SUOSITTELEMME:
Nuorten aikuisten viininkulutus on laskussa, mutta Murun sommelier Natalie Hayashi ei ole huolissaan
SUOSITTELEMME:
Hurstinapu palkittiin joulujuhlastaan ja elämäntyöstään – Sini Hursti toivoo näkyvyyttä uudelle kesätapahtumalle
SUOSITTELEMME:
Ravintoloissa on käynnissä iso pastamullistus, vaikka Suomen ilmasto on tuorepastalle vaikea
UUTTA : :
Liity Avecin Whatsapp-kanavalle! Kiinnostavimmat artikkelit ravintola- ja tapahtuma-aiheista
Asiakaspalvelu
Ole askel asiakasta edellä ja ylitä odotukset, neuvoo baarimestari Anna Lakner: Asiakaspalvelijan tärkein ominaisuus on tilannetaju
Asiakaskokemus
Turkulaisen ravintolan annos sai A.W. Yrjänän kyyneliin
Asiakaskokemus
Asiakkaat kaipaavat nyt omalaatuista ja rohkeaa baariruokaa – huolella mietitty ruokatuote näkyy liikevaihdossa
Kolumni
Kolumni: Haarukka ja veitsi yllättivät asiakkaan – ravintolan tunnelmaan vaikuttaa tuhat asiaa
Asiakaskokemus
6 000 euron hotelliyö Helsingissä – tällaista on suomalainen ultraluksus
Tiskillä
On tavallista kanta-asiakkuutta – ja sitten on kokki, joka otti tatuoinnit Lenni-Kalle Taipaleen ruoka-ainerajoitteista: ”Aika hieno kunnianosoitus”
Asiakaskokemus
Kolme ravintola-ammattilaista kertoo, miten heillä kohdellaan kanta-asiakkaita – dataa voisi kerätä rohkeamminkin
Vaikuttaja
Tommy Myllymäen Aira sai toisen Michelin-tähden – ravintolan alku oli hankala
Pääkirjoitus
Pääkirjoitus: Baarissa juoma ei ole tärkein
Kahvilat
Parhaat vinkit vitriiniin, joka houkuttelee asiakkaita: ”Tämä asettelu on todettu myyväksi”
Asiakaskokemus
Kun asiakas valittaa, salamannopea ymmärrys ja tilannetaju palkitaan
Asiakaskokemus
Eteispalvelijan oivallus sai kiitollisen asiakkaan kyyneliin – asiakaskokemusta on mahdoton kopioida
Asiakaskokemus
Näin ylität asiakkaasi odotukset: 6 tärppiä tapahtumatekijälle
Asiakaskokemus
Lista, jolle on naurahdeltu ja tuhahdeltu – tapahtumakonkari Stuba Nikula tiivistää asiakasmotivaatiot nasakasti
Hinnoittelu
Dynaaminen hinnoittelu tasaa kysynnän vaihtelua ja kasvattaa liikevaihtoa – ”Pizzapäivä on edullisempi alkuviikosta”
Tilaa Lehti
Inspiraatiota ja hyötyä ruuan ja juoman ammattilaisille.
Tilaa Aromi
Ideoita ja tarinoita tiskin takaa anniskelualan ammattilaisille.
Tilaa Shaker
Kohtaamisia ja tukea kasvuun tapahtumien tekijöille ja toimistoille.
Tilaa Evento
Luetuimmat
Rekrytointi
|
Sampo Kaulanen etsii työntekijöitä uuteen tasokkaaseen ravintolaan Lappiin, apuna Hans Välimäki – ”Päättäväisyydestä ei jää kiinni”
Lounasravintolat
|
Tampereen parhaat lounaspaikat 2024: tässä äänestyksen tulokset
Uusi ravintola
|
Omakase-taituri avaa Helsinkiin rempseän ravintolan – tukena Palacen ja Savoyn taustayhtiö
Henkilöbrändi
|
Lauri Kaivoluoto ja Simo Harrivaara ovat uuden sukupolven julkkiskokkeja – mitä henkilöbrändi merkkaa ravintola-alalla?
Vaikuttaja
|
Nuorten aikuisten viininkulutus on laskussa, mutta Murun sommelier Natalie Hayashi ei ole huolissaan
Juttuvinkki
Lähetä juttuvinkki Avecille!
Tilaa uutiskirje
Aromi
- ruuan ja juoman ammattilaisille
Shaker
- anniskelualan ammattilaisille
Evento
- tapahtuma-alan ammattilaisille
Otsikko:
Uusimmat
Ruokakulttuuri
|
Ulla Liukkonen, Aira Viitaniemi ja Tarmo Wasenius palkittiin elämäntöistään karjalaisen ruokakulttuurin edistäjinä
Vaikuttaja
|
Nuorten aikuisten viininkulutus on laskussa, mutta Murun sommelier Natalie Hayashi ei ole huolissaan
Rekrytointi
|
Sampo Kaulanen etsii työntekijöitä uuteen tasokkaaseen ravintolaan Lappiin, apuna Hans Välimäki – ”Päättäväisyydestä ei jää kiinni”
Uusi ravintola
|
Omakase-taituri avaa Helsinkiin rempseän ravintolan – tukena Palacen ja Savoyn taustayhtiö
Minun päiväni
|
Heikki Liekola elää unelmaansa New Yorkissa – tällainen on suomalaiskokin työpäivä