- Juontaja/moderaattori (yleisösarja)
- Kulissien virtuoosi (yleisösarja)
- Tapahtumat osana strategiaa
- Promootio/lanseeraus
- Yritystapahtuma, maksullinen
- Yritystapahtuma, maksuton
- Yleisötapahtuma, maksullinen
- Yleisötapahtuma, maksuton
- Henkilöstötapahtuma
- Visuaalinen toteutus
- Hyväntekeväisyys- / yhteiskunnallinen tapahtuma
- Tapahtumapaikka, pieni
- Tapahtumapaikka, suuri
Yleisöäänestys: Juontaja/moderaattori

Juontaja/moderaattori-sarjan voittaja valitaan yleisöäänestyksellä. Ehdolla on kymmenen alansa huippuammattilaista. Äänestys on päättynyt 23.3.
Yleisöäänestys: Kulissien virtuoosi

Kulissien virtuoosi -sarjan voittaja valitaan yleisöäänestyksellä. Ehdolla on kymmenen alansa huippuammattilaista. Äänestys on päättynyt 23.3.
Tapahtumat osana strategiaa
-
Epicenter
Oma tapahtumatuotanto ja kumppaneita
Epicenter on toimistohotelli ja yritysten kohtaamispaikka Helsingin keskustassa. Lukuisat yhteisötapahtumat ja koulutukset ovat Epicenterin tapahtumastrategian ytimessä. Tapahtumat kasvattavat näkyvyyttä ja vahvistavat mainetta pääkaupungin sykkivänä liike-elämän keskuksena. Yhteisötapahtumia järjestettiin vuoden 2024 aikana 56, ja keskimäärin tapahtumiin osallistui 120 henkilöä. Tapahtumat ovat lisänneet jäsenmäärää ja tapahtumatilamyyntiä.
-
Mall of Tripla
Oma tapahtumatuotanto ja kumppaneita
Tripla on Helsingin Pasilassa sijaitseva kauppakeskus. Sen strateginen missio on olla elämyksellinen, yhteisöllinen ja esteetön kauppakeskus, ja tapahtumat ovat keskeinen osa tämän tavoitteen saavuttamista. Tapahtumien sydämenä on tapahtuma-aukio, jota vuokrataan myös muille toimijoille. Siellä järjestettiin vuonna 2024 yhteensä 35 tapahtumaa. Suuri tila, vaikuttavat digitaaliset kattokuutiot ja hyvä tekninen valmius yhdessä esteettömyyden ja saavutettavuuden kanssa mahdollistavat näyttäviä tapahtumia, jotka eivät normaalisti sopisi kauppakeskuksiin.
-
Small Giant Games
Tapahtumakumppanina Liwlig
Small Giant Games on suomalainen peliyhtiö, joka panostaa työntekijäkokemukseen, uusien osaajien houkutteluun ja luovuuden edistämiseen. Liwlig loi SGG:lle pitkäjänteisen tapahtumastrategian, joka tukee tavoitteiden toteutumista. Strategian ensimmäisenä toteutusvuotena henkilöstötapahtumia tehtiin Fountain of Dreams -konseptilla. Tulokset olivat vaikuttavia: 94 prosenttia työntekijöistä ilmoitti haluavansa pysyä yrityksessä pitkään, ja vaihtuvuus oli nolla prosenttia.
Promootio/lanseeraus
-
Flow Festival fine-dine by Oatly + Kozeen
Flow Festival & Oatly, Helsinki
Oatly loi Flow Festivalin 20-vuotisjuhlavuoden festareille uudenlaisen ravintolaelämyksen Michelin-palkitun kokin Kozeen Shiwanin kanssa. Shiwan suunnitteli kasvipohjaisen fine dining -menun, joka tarjottiin festivaalialueelle suunnitellussa tyylikkäässä tilassa. Uutiskynnykset ylittäneestä, viiden ruokalajin illallisravintolasta tuli kokoaan suurempi ilmiö ja tärkeä osa Flow’n kokonaisvaltaista festivaalielämystä.
-
Ultra Bran stadionkonsertin lanseeraus
Live Nation, Helsinki
Ultra Bran stadionkonsertin lanseerauskampanja yhdisti innovatiiviset ideat ja vahvan brändituntemuksen ilman luovaa toimistoa. Kampanjaan kuuluivat keltaisiin sadetakkeihin pukeutuneet pyöräilijät Helsingin katukuvassa sekä viikon kestänyt tiisauskampanja bändin somekanavissa. Lanseeraus huipentui 350 nuoren flashmobiin, jota varten oli tehty sovitus Sinä lähdit pois -kappaleesta. Mysteeriteemainen tiisaus keräsi yli 2,5 miljoonaa orgaanista näyttökertaa somessa ja sai aikaan valtavaa mediahuomiota.
-
Rockstar Energy Drink Live 24
Def Agency, Tampere
Suuren kokoluokan 360-kampanja tuplasi Rockstar-energiajuoman myynnin, vaikka tuotekategoria on hyvin kilpailtu. Kampanja alkoi näyttävästi sosiaalisessa mediassa, kun Etta, Cledos ja Elastinen paljastettiin tapahtuman pääesiintyjiksi. Paljastukset tehtiin artistien omissa somekanavissa. Julkaisut saavuttivat yli 6 miljoonaa näyttökertaa. Tarinaa tuettiin ulkomainoksissa, televisiossa ja elokuvateattereiden valkokankailla. Kampanja huipentui Nokia-areenalla pidettyyn rap-konserttiin, jonne pääsi sisään vain Rockstar-tölkillä. 8 000 vierasta teki 1 000 postausta someen konsertista.
Yritystapahtuma, maksullinen
-
EAN Congress 2024
Messukeskus, Helsinki
European Academy of Neurology toi 10-vuotiskongressinsa Helsinkiin kesällä 2024. Tapahtuma rikkoi perinteisten lääketieteellisten kongressien rajoja näyttävällä avajaisjuhlalla, törmäyttämällä yllättäviä asiantuntijoita ja lisäämällä ohjelmaan leikkimielisiä, tv-formaateista tuttuja kisoja. 9 000 osallistujan määrä oli kongressin ennätys, ja heistä 7 092 saapui paikan päälle Helsinkiin. Kaikki seuratut indikaattorit ylittivät odotusarvionsa. Kongressi toi järjestäjien mukaan 15 miljoonan euron tulot Helsinkiin.
-
Isännöintipäivät 2024
Suomen isännöintiliitto ry & kumppanit, Tampere
Isännöintipäivät on isännöintialan päätapahtuma, joka tarjoaa alan ammattilaisille räätälöityä asiasisältöä sekä ylivoimaisen tilaisuuden verkostoitua kiinteistöalan palveluntarjoajien kanssa. Vuonna 2024 Tampereella pidetyn tapahtuman kruunasi Isännöintiliiton 20-vuotisjuhlan kunniaksi pidetty Isännöintigaala, jossa palkittiin alalla ansioituneita. Asiantuntijapuheenvuorojen ja verkostoitumisen lisäksi Isännöintipäivät on tärkeä myös isännöinnin ammatillisen itsetunnon rakentamisessa.
-
Nokia SReXperts
Valve, Palma (Espanja)
Nokian vuosittainen SReXperts EMEA -tapahtuma järjestettiin Palmassa kesäkuussa 2024. Kyseessä oli kolmipäiväinen maksullinen tapahtuma, joka keräsi yhteen yli 900 osallistujaa. Tapahtuma koostui viidestä ohjelmalinjasta, yksityisistä tapaamisista sekä suuresta demoalueesta. Tarjolla oli interaktiivisia workshopeja, hackathon-sessioita ja Nokian tuotteisiin tutustumista. Ensimmäistä kertaa tapahtumakumppanina toiminut Valve tarttui onnistuneesti asiakkaan asettamaan haasteeseen: päivittää tapahtuman osallistujakokemusta sekä toteutusta näyttävillä ja innovatiivisilla ratkaisuilla.
Yritystapahtuma, maksuton
-
Sanoma Get Tomorrow Campus
Lataamo, Helsinki
Sanoma Media Finland B2B:n vuoden tärkein asiakastapahtuma Sanoma Get Tomorrow kutsui markkinointimaailman päättäjät ajankohtaisten teemojen ääreen. Keväällä 2024 Sanoma Get Tomorrow hyppäsi kampusmaailmaan ja 1950-luvun tunnelmiin, jotka näkyivät niin tapahtumapaikassa Aalto-yliopiston Töölön tiloissa (entinen Kauppakorkeakoulu) kuin tekoälyn avulla toteutetussa tapahtumavisuaalisuudessa.
-
Salesforce World Tour Essentials Helsinki 2024
Wolttigroup, Helsinki
Musiikkitalo muuttui Salesforcen teemapuistoksi. Ovella oli vastassa Astro – yksi Salesforcen rakastetuimmista maskoteista, joita yritysjohtajat, myynnin ammattilaiset ja ohjelmistokehittäjät jonottavat halaamaan kuin lapset teemapuistossa. Visuaalinen konsepti yhdistettiin luontevasti musiikkiin. Avajaiskonsertin kapellimestarina toimi Salesforcen AI-hahmo Einstein. Tapahtuman tavoitteena ei ollut kuitenkaan tuottaa sirkushuveja vaan kaupallisia tuloksia. Helsingin tapahtumaan osallistui 1700 ihmistä tarkoin kohdennetusta kohderyhmästä. Se tuotti Salesforcelle poikkeukselliset tulokset.
-
Telia Day One 2024
Factor Nova, Helsinki
Telia Day One 2024 kokosi yhteen yli 1 000 IT- ja liiketoimintapäättäjää Helsingin Messukeskukseen sekä virtuaalialustalle. Päivä sisälsi huippuluokan puheenvuoroja ja paneelikeskusteluja, joissa käsiteltiin ajankohtaisia teemoja, kuten kyberturvallisuutta ja tekoälyä liiketoiminnassa. Tavoittena oli tarjota alusta verkostoitumiseen, tiedonjakoon ja ajankohtaisista teknologiateemoista keskusteluun sekä vahvistaa Telian asemaa näiden aiheiden asiantuntijana ja kumppanina. Tapahtuman palaute ja tulokset olivat erittäin hyviä.
Yleisötapahtuma, maksullinen
-
Downhill Swim
Ironcoaching oy, Oulanka/Ruka
Downhill Swim on elämys, joka yhdistää uinnin, luonnon ja seikkailun. Tapahtuma järjestettiin neljättä kertaa, paikkana Oulangan kansallispuisto ja Ruka, jossa oli tapahtumakeskus. Uinnin lisäksi maalialueella oli rantabileet, joissa oli tarjolla ruokaa, juomaa, saunomista ja musiikkia. Tapahtuma päättyi iltajuhlaan Rukan keskustassa. Tapahtuma sai medianäkyvyyttä, kun presidenttipari Alexander Stubb ja Suzanne Innes–Stubb osallistui siihen. ”Paras tapahtuma, johon olen osallistunut”, kommentoi Stubb. Myös muut palautteet hipoivat täydellistä.
-
Grand Champagne Helsinki
Ceesta, Helsinki
Grand Champagne Helsinki -tapahtuma on samppanjanystävien kupliva kohtaamispaikka. Se on vakiinnuttanut paikkansa kevään kohokohtana, jolloin maailman samppanjakeskus siirtyy Helsinkiin. Vanhalla Ylioppilastalolla jopa 75 samppanjataloa näyttäytyi yli 300 samppanjan voimin. Kellarimestarien ja asiantuntijoiden vetämiä Master Class -maisteluluentoja oli 48. Tapahtumaan myytiin lippuja yli 30 maahan, kaikkiin maanosiin. Järjestäjien mukaan tapahtuma on jo maailman suurin samppanjatapahtuma.
-
Kauppakadun Appro 2024
Jyväskylän Messut, Jyväskylä
8 000 opiskelijaa ympäri Suomen koonnut tapahtuma alkoi Lutakonaukiolta yhteislähdöllä, jossa viihdyttiin juontajien, lavaohjelman ja aktiviteettien parissa. Sen jälkeen opiskelijat kiersivät kaupungin ravintoloita keräten suoritusmerkintöjä, ja kierroksen päätteeksi saavuttiin Paviljonkiin jatkoille. Siellä odotti kaksi messuhallia täynnä karaokea, pelejä, teemaravintoloita ja esiintyjiä, kuten Jambo ja Karri Koira. Uusi tekniikkainvestointi mahdollisti immersiivisiä elämyksiä vieraille, kuten 360-asteen lavailmeen ja intiimejä esityksiä Redbull Black Box -tilassa.
Yleisötapahtuma, maksuton
-
BASSO – Taiteiden yön päätapahtuma Senaatintorilla
Helsingin tapahtumasäätiö. Helsinki
Lauri Porran säveltämä Basso oli historiallinen bassoäänten kokoontuminen, johon osallistui 145 esiintyjää Helsingin Tuomiokirkon portailla. Idea oli osa jatkumoa: vuonna 1995 Helsingin juhlaviikoilla nähtiin Raoul Björkenheimin Apocalypso-teos 50 kitaristille, ja vuonna 2015 Alexi Laihon 100 Guitars From Hel. Tapahtuman kokivat Senaatintorilla 25 000 katsojaa, ja livelähetystä seurasi 20 000 henkilöä. Tapahtuma keräsi suuren mediahuomion ja kiitoksia yleisöltä.
-
Official Metallica Takeover Fan Zone
Red Events, Helsinki
Helsingin jäähallilla järjestettiin kolmen päivän maksuton tapahtuma Metallican stadionkonserttien yhteydessä konserttien järjestäjän Live Nationin toimeksiannosta. Keskipisteenä oli yhteisöllinen ulkoterassi, jossa kävijät nauttivat ruoasta, juomasta ja viihteestä. Ohjelma sisälsi muun muassa tietovisoja, karaokea ja Metallica-aiheisia aktiviteetteja. Fan Zone houkutteli 9 000 osallistujaa ja ylitti kävijätavoitteensa reilusti. Tapahtuma oli sekä taloudellisesti että elämyksellisesti menestys.
-
Maailman harmain kansanjuhla
Nelonen Media Live, Helsinki
Hartwallin Long Drinkin lanseeraamaa Vuoden harmainta päivää vietettiin suuremmin kuin koskaan marraskuussa 2024. Päivä huipentui Helsingin Senaatintorin loppuunmyytyyn ilmaiskonserttiin, Maailman harmaimpaan kansanjuhlaan, josta tehtiin myös tv-lähetys. Lavalla nähtiin Arttu Wiskari, Erika Vikman, JVG, Maija Vilkkumaa ja Samuli Putro säestäjänään Ako Kiiskin johtama Harmaa orkesteri. Tapahtuma ylitti asetetut tavoitteet. Tuloksena oli tunnettuuden ja Long Drinkin myynnin kasvu.
Henkilöstötapahtuma
-
Lupausten gaala
LähiTapiola & Liwlig, Helsinki
Lupausten gaala oli kiitos hienosta työstä ja omistautuneisuudesta LähiTapiolan henkilöstölle, joka kokoontui ensi kertaa yhteen. Tapahtuma tarjosi elämänturvaajille energiaa, iloa, yhteenkuuluvuutta ja viihdettä Suomen eturivin artistien siivittämänä. Estradille pääsivät myös todelliset tähdet, sillä tapahtumassa palkittiin LähiTapiolan elämänturvaajia ympäri Suomen. Etukäteen asetetut tavoitteet saavutettiin, kun korkealla tasolla ollut henkilöstökokemus nousi entistä korkeammalle.
-
NoHo Awards
Noho Partners, Tampere
NoHo Awards on NoHo Partnersin vuosittainen henkilöstöjuhla, jossa palkittiin parhaita työntekijöitä yhdessätoista kategoriassa. Palkitsemisella halutaan nostaa esiin henkilöstön ja ravintoloiden huippuhetkiä ja onnistumisia. Tapahtuman tavoitteena on tehdä ihmiset ja ravintolat tutuksi toisilleen, kasvattaa yhteenkuuluvuuden tunnetta, parantaa henkilöstötyytyväisyyttä ja osoittaa arvostusta työntekijöitä ja heidän työtään kohtaan. Juhlaan osallistui 1 600 ihmistä. Järjestelyt ja toteutus saivat runsaasti positiivista palautetta.
-
Viking Line Spring Break 2025
Wolttigroup, Turku
Tapahtuma toi koko Viking Linen organisaation yhteen ensimmäistä kertaa yli 60 vuoteen. 1700 viikinkiä ja tavarantoimittajaa neljästä maasta ja kolmella kielellä kokoontuivat Turun Messukeskukseen oppimaan uutta, vahvistamaan yhteishenkeä ja juhlistamaan menestystään. Tilaisuus yhdisti strategian lanseerauksen, koulutuksen ja juhlat ennenkokemattomalla tavalla. Tapahtuma ylitti kaikki odotukset ja tavoitteet. Palaute ja eNPS-tulokset nousivat ennätyslukemiin.
Visuaalinen toteutus
-
Ruisrock 2024
Ruisrock, Turku
Ruissalon ainutlaatuinen luonto pääsi parrasvaloihin Ruisrockin vuoden 2024 visuaalisuudessa. Tammilehdoista inspiroitunut ilme toi kotimaiset kielot, valkovuokot ja mukulaleinikit festivaalialueelle värikkäinä ja leikkisinä kuvituksina. Suuret painopinnat, näyttävät somistusratkaisut, kustomoidut kumppanitoteutukset ja teemaan sopivat taideteokset loihtivat yhtenäisen jatkumon ennakkomarkkinoinnista juhlahumuun.
-
Rockstar Energy Drink Live 24
Visual45, Creative Technology, Tampere
Nokia-areenalla toukokuussa järjestetty Rockstar Energy Drink Live 24 vahvisti energiajuomabrändiä tarjoamalla kuluttajille jotain ainutlaatuista. Design-työssä nostettiin brändi esille konsertin ajaksi, mistä esimerkkinä oli Rockstarin avainelementtinä toimiva tähtikuvio. Tähti toimi muutenkin visuaalisen suunnittelun keskipisteenä tapahtumassa. Lopptuloksena oli tähtiräppärien siivittämä kokonaisuus, jonka kirkkaimpana loisti Rockstar-brändi.
-
Salesforce World Tour Essentials Helsinki 2024
Wolttigroup, Helsinki
Musiikkitalo muuttui Salesforcen teemapuistoksi. Tapahtuma muistutti enemmän hurmoshenkistä huvipuistoa kuin perinteistä IT-tapahtumaa. Vieraita oli vastassa Astro-maskotti, jota myös yritysjohtajat jonottivat halaamaan. Avajaiskonsertin kapellimestarina toimi Salesforcen AI-hahmo Einstein. Kokonaistoteutus oli samanaikaisesti erittäin luova, visuaalinen ja kuitenkin sisällöllisesti vahva.
Hyväntekeväisyys / yhteiskunnallinen tapahtuma
-
Helsinki Pride 2024
Pride-yhteisö, Helsinki
Helsinki Pride on Suomen suurin ihmisoikeus- ja kulttuuritapahtuma, joka järjestettiin vuonna 2024 kesäkuun viimeisellä viikolla. Sen aikana järjestettiin 291 erilaista tapahtumaa ja mukana oli ennätykselliset 202 kumppaniorganisaatiota. Viikko huipentui Pride-kulkueeseen, johon osallistui yli 100 000 ihmistä. Kulkue päättyi maksuttomaan Puistojuhlaan Kaivopuistossa, johon osallistui noin 50 000 ihmistä. Juhlan päälavalla nähtiin artisteja ja muita sateenkaarikentän kirkkaimpia tähtiä.
-
Hurstinavun perinteinen joulujuhla
Veikko ja Lahja Hurstin Laupeudentyö ry, Helsinki
Hurstinavun perinteinen joulujuhla on koko Suomen tuntema vähävaraisille, yksinäisille ja syrjäytyneille suunnattu juhla jouluaattona. Vuodesta 2015 alkaen se on järjestetty Helsingin Messukeskuksessa. Vieraille tarjottiin juhlassa lämmin jouluateria, joka on katettu juhlaviin juhlapöytiin. Poistuessaan vieraat saivat mukaansa jouluruoilla ja -herkuilla täytetyn lahjakassin. Vuoden 2024 juhlassa esiintyvät Katri Helena, Hanna Pakarinen ja Jepa Lambert.
-
Suomen kasvukäytävä liikkuu
Suomen kasvukäytävä, 17 kuntaa Seinäjoelta Helsinkiin
Suomen kasvukäytävä liikkuu oli kesällä 2024 järjestetty, kolme viikkoa kestänyt elinvoimaan, kasvuun ja liikkumisen iloon painottuva tempaus. Tempauksessa liikuttiin juosten, pyöräillen, kävellen ja jopa meloen 17 kunnan läpi Seinäjoelta Helsinkiin lähes 400 kilometrin matka. Mukana kulki viestikapula, johon kerättiin liikkumisen viestejä päättäjille. Eri paikkakunnilla liikunta-alan yrittäjät esittelivät omaa toimintaansa ja kutsuivat ihmisiä liikkumaan maksutta. Tempaus päättyi Eduskuntatalolle, jossa viestikapula luovutettiin kansanedustajille.
Tapahtumapaikka, pieni
-
Krapin Paja
Tuusula
Krapin Paja on kulttuuri- ja tapahtumatalo, joka on tarjonnut kulttuurielämyksiä upeissa puitteissa Tuusulan rantatiellä vuodesta 2017. Krapin Paja sisältää kaikki onnistuneen tapahtuman elementit: esiintymislava, erinomainen ääni- ja valotekniikka, kattava backline, valkokangas, loistava akustiikka ja ravintolapalvelut. Pajan klubitoiminta on ympärivuotista, ja tapahtumia järjestetään viikoittain, mukaan lukien kesäiset puistokonsertit ja Krapin Puutarhajuhlat. Tapahtumissa käy vuosittain noin 30 000 vierasta, joiden antama palaute on hyvin positiivista.
-
Ravintola Backas
Vantaa
Backas on tapahtumaravintola historiallisella alueella, joka koostuu mm. Tapahtumakeskus Puimalasta sekä Kartanosta. Backaksessa järjestetään ympäri vuoden monipuolisia tapahtumia ja yksityistilaisuuksia. Vuonna 2024 nähtiin laskiaisrieha, kesäkeikkoja, perhepäivä, teatteria, stand upia, lavatansseja sekä teemailtoja, kuten murhamysteeri-illallisia. Toiminta on saanut positiivista näkyvyyttä somessa ja mediassa. Asiakkaiden tyytyväisyys on korkea, mikä kasvattaa kysyntää ja näkyy viivan alla.
-
Tuulensuun Palatsi
Tampere
Tampereen keskustassa Hämeenkadulla sijaitseva Tuulensuun Palatsi, entinen elokuvateatteri, on kohonnut uudelleen kulta-aikojensa loistoon restauroinnin ja uuden operaattorin Talo Events oy:n myötä. Sille on luotu kilpailijoistaan erottuva brändi, joka perustuu tilan uniikkiin historiaan ja visuaalisuuteen. Konsepti ja tuotteistus ovat vakuuttaneet niin B2B- kuin B2C-asiakkaat. Onnistumisesta kertoo korkea asiakastyytyväisyys ja vahva taloudellinen tulos.
Tapahtumapaikka, suuri
-
Logomo
Turku
Logomon ainutlaatuinen tila yhdistää historialliset puitteet ja modernit toimintatavat tavalla, joka luo inspiroivan ympäristön niin yritystapahtumille, konferensseille kuin suurille yleisötapahtumille. Tilat ovat joustavasti muokattavissa mahdollistaen jopa 3 500 hengen tapahtumat. Logomo loi vuonna 2024 uutta ja poikkeuksellista Suomen tapahtumakentälle, kun se avasi immersiivisen tapahtumatilan, Move 5D:n. Asiakastyytyväisyys ja suositteluhalukkuus ovat Logomossa erittäin korkealla tasolla.
-
Messukeskus
Helsinki
Tuhansista tapahtumista karttunut ammattitaito, tarkoin valikoidut kumppanit ja laaja tilavalikoima – 7 hallia, 40 muuntuvaa kokoustilaa, 21 ravintolaa, oma tapahtumahotelli ja Böle Arena & Club – luovat puitteet onnistumiselle. Kaikki av-palvelusta cateringiin saa saman katon alta, ja projektinhallinta hoituu kokeneiden ammattilaisten voimin. Messukeskus tuottaa itse laadukkaita tapahtumia ja vuokraa tilojaan ja palveluita muille. Messukeskus on asiakkaiden ja henkilöstön korkealle arvostama tapahtumapaikka ja työpaikka.
-
Musiikkitalo
Helsinki
Musiikkitalon vuoteen 2024 mahtui useita onnistumisia. Maailman suurimpien modernien konserttisaliurkujen lanseeraus saavutti laajaa näkyvyyttä Suomessa ja kansainvälisesti. Lipunmyynnin uudistus paransi asiakaskokemusta. Tapahtuma- ja konserttitarjonta oli monipuolista erilaisille yleisöille, ja asiakastyytyväisyys säilyi huipputasolla. Tapahtumia Musiikkitalossa järjestettiin vuoden aikana 1 500.
