Nenäpäivä on Nenäpäivä-säätiön järjestämä hyväntekeväisyyskampanja, joka kutsuu suomalaiset auttamaan maailman kaikkein heikoimmassa asemassa olevia lapsia.
Nenäpäivä-kampanja huipentuu ensi maaliskuussa Nelosella esitettävään suoraan tv-lähetykseen. Lähetyksessä nähdään julkisuudesta tuttujen henkilöiden mukaansatempaavia keräyshaasteita sekä muita viihdyttäviä tempauksia, joilla on tarkoitus kasvattaa tärkeään tarkoitukseen kerättävää hyväntekeväisyyspottia.
Lisäksi luvassa on niin musiikkiesityksiä kuin painavaa asiaa, jonka esiintuominen on nyt ajankohtaisempaa kuin koskaan.
Kanavan lisäksi uudistuu myös ilme ja konsepti
Mediakumppanivaihdoksen ohella säätiö uudistaa myös konseptiaan niin juuri julkaistun uuden brändi-ilmeen kuin tulevan ohjelman osalta, millä halutaan houkutella uusia kiinnostuneita mukaan.
”Olemme ylpeitä Nenäpäivän pitkästä historiasta ja haluamme varmistaa säätiön toiminnan jatkossakin. Nenäpäivä on tunnettu hyvänmielen brändi”, kertoo Nenäpäivä-säätiön kehitysjohtaja Nina Palmroos.
”Kumppanuus Nelonen Median kanssa tarjoaa meille mahdollisuuden tavoittaa entistä monipuolisempia kohderyhmiä sekä luoda uudenlaisia kumppanuuksia ja toimintamalleja.”
Suorana televisioitavan Nenäpäivä-lähetyksen tuotannosta vastaa Warner Bros. International Television Production Finland.
Järjestäjätahojen mukaan tarkempia tietoja Nenäpäivä-show’sta julkistetaan alkuvuoden 2025 aikana.
LUE MYÖS: Nenäpäivä 2023 keräsi miljoonapotin hyväntekeväisyyteen, mutta tulos pieneni edellisvuodesta