Yrityskaupat

Elämyksiin panostava ravintolakonserni Noho ostaa sisäsurffauskeskus Surf House Helsingin

Surf House Helsingissä voi järjestää jopa 500 henkilön yksityistilaisuuksia. KUVA Noho Partners

Surf House Helsingin liiketoiminta ja työntekijät siirtyvät osaksi ravintola-alan palveluihin erikoistunutta Noho Partners -konsernia 1.12.2023 alkaen. 

”Uskomme vahvasti viihde- ja elämysliiketoiminnan kasvuun kuluttajien etsiessä uusia liikkumisen muotoja ja kokemuksia”, Noho Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström kommentoi.

”Surf House Helsinki on konseptinsa todistanut erinomainen lisä viihdeportfolioomme, ja nyt toteutetulla järjestelyllä uskomme pystyvämme kehittämään Surf Housen tarjontaa entisestään, sekä myös tarjoamaan yritysasiakkaillemme täysin uuden ulottuvuuden tarjontaamme.”

Perustajayhtiö Surf House Finlandin toimitusjohtaja Janne Miikkulainen on iloinen yrityskaupasta.

”Surf House Finland Oy Ltd keskittyy jatkossa uusien kohteiden rakentamiseen ulkomaille, ja Noho Partners tuo mukanaan vankkaa ravintola- ja viihdealan osaamista sekä mahdollisuuksia laajentaa liiketoimintaa tulevaisuudessa.”

Noho Partners on suomalainen ravintolakonserni, johon kuuluu noin 300 ravintolaa Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Sveitsissä ja Ruotsissa. Kesällä Noho julkisti hankkineensa omistukseensa sveitsiläisen Holy Cow -hampurilaisketjun. Avec tutustui syksyllä Helsingin Messukeskuksen uuteen ravintolakattaukseen. Suurin osa Messukeskuksen ravintoloista on Nohon pyörittämiä.

LUE MYÖS: Erä minigolfia ennen jälkiruokaa? Ravintola-asiakkaalle halutaan nyt tarjota elämys


  • Tilaa Lehti

    Aromi
    Inspiraatiota ja hyötyä ruuan ja juoman ammattilaisille.

    Tilaa Aromi