Uusi vuosi on uuden alku, mutta uutta voi luoda myös pitkin matkaa. Tapahtuma-alan ammattilaisten lehdessä Eventossa uutta on luotu etenkin nyt syksyllä. Ensimmäiset maistiaiset siitä saatte juuri ilmestyneen lehden kannessa ja sen uudessa logossa. Stadionihmiset saattavat tunnistaa siinä jotain tuttua.
Eventon uuden logon taiteili AD Jenni Väre. Logo on luotu muotoilemalla versaalikirjaimista graafinen, selkeä ja ajaton teos. Logon O-kirjain on venytetty ja käännetty 90 astetta, mikä tuo logoon leikkisyyttä ja korostaa uudella tavalla event-sanaa. Joko tunnistit O:n muodon?
Se on stadion.
Logouudistus on osa suurempaa uutta – kuten olette jo ehkä kuulleet, tapahtuma-alan oma kilpailu Evento Awards palaa vuonna 2024, uusin ilmein sekin.
Evento Awardsissa jaetaan palkintoja kaikkiaan yli kymmenessä kategoriassa, esimerkiksi parhaiden yritys-, yleisö- ja henkilöstötapahtumien kategorioissa. Tapahtuma-ala on luonut itsensä viime vuosina uudelleen, ja tämä näkyy myös kilpailussa. Uusina kategorioina esitellään asiakasyritysten tapahtuma-ajattelua palkitseva Tapahtumat osana strategiaa. Myös Yhteiskunnallinen tapahtuma saa oman kategoriansa, ja ansioituneita osaajia nostetaan uudessa henkilösarjassa Kulissien virtuoosi.
Evento Awards -kilpailuun osallistutaan vuoden 2023 töillä, ja kilpailutyöt ilmoitetaan mukaan tammikuussa 2024.
Kilpailun etenemisestä kerromme ensimmäiseksi Avecmedia.fissä, johon avataan marraskuussa kokonaan uusi kilpailusivusto. Pysy kuulolla!
LUE MYÖS: Tapahtuma-alan suomalainen kilpailu Evento Awards 2024 lähestyy: tutustu sarjoihin